Gülumse





Ben bu pastanin tarifini e-tarifler.com / Sitesinde gördüm denedim.


Ekler Pastasi
Malzemeler:
- 2 su bardagindan iki parmak eksik un
- 1 cay kasigi kasigi tuz
- 75 gr eritilmis margarin
- 185 gr su ve süt karisik
- Yarim çorba kasigi seker
- 4 yumurta

Kremasi:
- 500 gr süt
- Iki yumurta
- Bir paket vanilya
- Bir çorba kasigi kakao
- Üç çorba kasigi un
- Bir çay bardagi seker
- 50 gr margarine
Krema: Süt,yumurta,vanilya,seker,un,margarin tencereye konur kisik ateste koyulasincaya kadar pisirilir sogutulur ekler pastalarin içine doldurulur kalan kremaya kakao ilave edilip pastalarin üstüne sürülür veya çikolata ben mari usulü eritilip üzerlerine sürülebilir.

Pastanin yapilisi: Margarin tencereye konur eritilir,su ile süt karisimi konur kaynayinca un ilave edilir telle karistirilarak dibi tutmadan kisik ateste pisirilir,atesten alinir ilininca yumurtalar ilave edilerek hamura yedirilir,bir çorba kasigi islatilip yaglanmis tepsiye konur kizgin firinda kizarana kadar pisirilir,soguyunca arasina krema sürülür veya krema krema pompasina doldurularak içine kesmeden doldurulur,üstüne çikolatali krema sürülüp servis yapilir.

Ben kremanin icini kakaolu,üzerinide cikolotali yaptim.

Nur Hanimin Tavsiyesi:
Bu pastayi yaparken ben süt koymam su ve margarini kaynatirm bir çimdik tuz atarim ve unu ilave derim bir bes dk karistirarak pisiririm ocakatan alir yumurtalarini yedirim sizinkide farkli bir tarif ama ekler pastalara ben sütü yakistiramiyorum saygilarimla
Labels: edit post
0 Responses

Kommentar veröffentlichen