Gülumse






Hazir Kekli Yas Pasta

Cok kolay ve harika bir Pasta.Üsenmeden hemen yapabilirsiniz.
(hazirlamasi en fazla yarim saat sürer)

Ben bu pastayi dayimdan gördüm.Taa yillar önce ben cocukken
dayim almanyadan türkiyeye izine geldiginde bizim icin yapmisti,
malzemeleride ordan getirmisti.
Tabii o zamanlar evde pasta yapmazdik,
sadece özel günlerde yapardik yada hazir alirdik.Bizim icin lükstü.
Bu arada dayimi sevgi ve saygiyla aniyorum.
Bu pastanin böyle güzel bir anisi vardir bende.


malzemeler:
-3 katli hazir kek (sade,kakaolu farketmez)
-3 cesit recel cilek,kayasi,bögürtlen(arzuya göre baska recellerde olabilir)
- sokella
-6 kutu krema (kremsanti)

üzeri icin: cilek kompostosu


yapilisi:
Büyükce bir kabin icine kremalari dökün.mikserle çirpin,katilasana kadar.
Sonra her kekin üzerine bicakla sokella sürün.
Sokellarin üzerinede recellerden sürün.Her kek`e ayri recel.
Recellerin üzerinede hazirladiginiz kremadan koyun.(resimlere bakin)
Keklerin her yerini kremayla kaplayin.
Pastanin üzerinede komposto koyun.Ben cilek kompostosu koydum.
Siz baska meyve kompostasida kullanabilirsiniz.
Buzdolabinda 1 gece birakip ertesi gün servis edin.

Afiyet Olsun
Labels: edit post
0 Responses

Kommentar veröffentlichen